Klachtenregeling

Stichting Thuishuis Reeuwijk  is een vrijwilligersorganisatie waar meerdere mensen werken. Het is niet uitgesloten dat er over bepaalde aspecten van het contact met de stichting en haar medewerkers klachten kunnen ontstaan.

Wij vinden het belangrijk dat u met uw klachten naar ons toekomt.

Voor u is het de mogelijkheid om uw klacht te uiten en met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk om te kijken hoe deze klacht in de toekomst te voorkomen en waar nodig zaken te verbeteren.

Bespreek indien mogelijk de klacht direct met de betrokkene. Lukt dit niet, dan kunt u de klacht voorleggen aan onze vertrouwenspersoon. Alle klachten die, zowel telefonisch als schriftelijk, bij de vertrouwenspersoon binnenkomen, worden in behandeling genomen. In dit traject wordt geen oordeel uitgesproken of uw klacht al dan niet terecht is.

Via onderstaande link kunt u het meldingsformulier downloaden.

U kunt het meldingsformulier ook gebruiken om een terugkoppeling te geven. Bijvoorbeeld als u denkt dat wij iets kunnen verbeteren, maar het geen klacht waard vindt.

Het ingevulde formulier stuurt u naar:

Stichting Thuishuis Reeuwijk
t.a.v. de vertrouwenspersoon
Reewal 2
2811 PT Reeuwijk

Of via e-mail naar suzanne@thuishuisreeuwijk.nl

U kunt per e-mail ook aangeven dat u uw klacht of terugkoppeling telefonisch wilt doorgeven. Vermeldt u dan uw telefoonnummer. U wordt door onze vertrouwenspersoon gebeld.

Voor meer informatie over de klachtenregeling van Stichting Thuishuis Reeuwijk, klik hier.